Výmena a vrátenie tovaru

Ako postupovať pri reklamácii alebo výmene tovaru


Reklamácia dodávky

  • Pri preberaní sa presvedčte, či nie je balík poškodený. V prípade, že poškodený je, spíšte s kuriérom záznam o poškodení.

  • Poslali sme Vám nesprávny tovar? Príjmite, prosím, naše ospravedlnenie a informujte nás o situácii. Našu chybu sa, samozrejme, budeme snažiť napraviť v čo najkratšom možnom čase.

Výber nesprávnej veľkosti / Odstúpenie od zmluvy

  • Ak ste si vybrali nesprávnu veľkosť a chceli by ste produkt vymeniť za iný, zašlite nám do 14 dní od doručenia tovaru produkt na našu adresu spolu so sprievodným listom, v ktorom uveďte číslo nákupného dokladu, názov a veľkosť produktu, o ktorý máte záujem.
  • Ako spotrebiteľ máte právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia. Budeme však veľmi radi, keď nám svoj dôvod uvediete, lebo nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a chceme svoje výrobky neustále zlepšovať.

Ako vymeniť / vrátiť tovar?
  • Tovar by mal kupujúci vrátiť v stave v akom ho preberal - úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. Kupujúci totiž zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než bolo nutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. Kupujúci je tiež povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Zásielku odporúčame poistiť a poslať doporučene, neposielajte na dobierku!

Poštová adresa na doručenie tovaru:

FolkPets - Roľnícka 224, 83107, Bratislava, Slovensko

K tovaru, prosím, priložte správny formulár. Formulár môžete odoslať aj elektronicky na info@folkpets.sk

Reklamácia tovaru

  • Ak sa v priebehu záruky na tovar (zo zákona 2 roky) vyskytne na tovare vada, ktorú považujete za výrobnú, máte nárok na podanie reklamácie.
  • Reklamačný formulár a všetky dôležité informácie ohľadne reklamácie a vrátenia tovaru nájdete v našom Reklamačnom poriadku.

Pamätajte na nasledujúce:

  • tovar má spotrebiteľ vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou a prípadnými darčekmi, nepoškodený, čistý, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal
  • spotrebiteľ doručí vrátený tovar na vlastné náklady na adresu predajcu
  • tovar na vrátenie odporúčame poistiť a posielať doporučene, neposielajte na dobierku
  • vždy si uchovajte faktúru resp. doklad o kúpe

Upozornenie v prípade vrátenia tovaru v 14-dňovej zákonnej lehote - pokiaľ celková hodnota objednávky zákazníka po vrátení časti zakúpeného tovaru bude nižšia ako 70 € (čo je minimálna hodnota objednávky, kedy garantujeme doručenie zadarmo), budú zákazníkovi náklady na zvolený typ prepravcu dodatočne vyfakturované.